Monday, May 28, 2012

JAVA Developer's Guide ( ျမန္မာ )

ကၽြန္ေတာ္ဟိုးအရင္တုန္းက အဂၤလိပ္ ဘာသာေတြနဲ႔စာအုပ္ေတြ Video Tutorials ေလးေတြကို တင္ေပးခဲ႔ ၿပီးပါၿပီ။အခုေတာ႔ ျမန္မာလို ေလ႔လာႏုိင္ရန္အတြက္ ဒီစာအုပ္ေတြကို တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ စာအုပ္ေပါင္း 60 အုပ္တိတိရွိပါတယ္။  ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေခါင္းစဥ္ေတြနဲ႔ အတူတူ အေသးစိတ္ျမန္မာ လိုေလ႔လာႏုိင္ေအာင္ ေရးေပးထားပါတယ္။  တင္ရတာလည္း နည္းနည္းအခက္အခဲေလးရွိတာေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ စာအုပ္အားလံုးကို Mediafire တစ္ခုထဲမွာပဲ စုၿပီးတင္ေပးထားပါတယ္။ တစ္ကယ္လို႔ လင္႔ခ္ေလးေတြ ေသသြားခဲ႔တယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္အေသးစိတ္ျပန္ျပင္ေပးပါ႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းတင္ၿပီး သား အဆင္သင္႔မရွိတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔အစ္ကို ကိုသန္႔ဇင္ေဌး Upload တင္ထားတာရွိတာနဲ႔  ကၽြန္ေတာ္႔ မိတ္ေဆြေတြ အဆင္သင္႔ေလး ဖတ္ႏုိင္ေအာင္ တင္ေပးလိုက္တာပါ။ စာအုပ္ဆိုဒ္ေလးေတြက လည္း ဘယ္ေလာက္မွမရွိပါဘူး။ ေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ အပိုင္းလိုက္ခြဲတင္ေပး ထားပါတယ္..။ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ.။။
အပိုင္းအလိုက္ ခြဲတင္ေပးထားပါတယ္.။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ.။
Java Script
စာအုပ္စုစုေပါင္း 60 ရွိပါတယ္။ အားလံုးပဲ က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္.။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။.။ ^_^

1 comment: